![](https://www.dcscustoms.com.tr/wp-content/uploads/2020/12/DCS-Logo-Tam-ENG-WHT-LR.png)
2021 © Her hakkı DCS Dijital Gümrük Hizmetleri A.Ş.’ye aittir.
Etik ve Uyum
Kim olduğumuz ne yaptığımızdır.
ETİK VE UYUM
İş Etiği
Bizim için küresel pazarda itibarımızı korurken ve geliştirirken sonuca etik bir şekilde ulaşmak önemlidir. DCS adı, daima insan haklarına saygı, uygun çalışma koşulları, sosyal ve çevresel konulara hassasiyet gibi kavramlarla ile birlikte anılmalıdır.
DCS, 2010 yılından bu yana şirketin insan hakları, işçi hakları, yolsuzlukla mücadele ve adil rekabet ile ilgili iç kurallarımızı ve gerekliliklerimizi detaylandıran Etik El Kitabı’nı güncel tutmaktadır. Etik El Kitabı, yeni mevzuat yayınlandığında veya mevcut mevzuat revize edildiğinde güncellenir, ve bilgi güvenliğinin ve ihracat kontrolünün yanı sıra yukarıda bahsedilen konular hakkında uyum kılavuzları ve çevrimiçi eğitimler ile tamamlanır.
Etik konularda şeffaflık, şirketteki etik kültürünün sürdürülmesi için önemlidir. Etik davranışları takip edebilmek için DCS, etik olmayan davranışlar nedeniyle işten çıkarmaların sayısını kayıt altına alır.
İyi kurumsal vatandaşlık, bir şirket olarak ürettiğimiz değer konusunda bilinçli ve düşünceli olmak – sadece hissedarlarımız için değil, aynı zamanda insanlarımız, gezegenimiz ve gelecek nesiller için – anlamına gelir. Bu, müşterilerimiz için en yeni teknolojileri inşa etmek için yaptığımız gibi, değişen yaşamlara aynı düzeyde bağlılık, titizlik ve samimiyet uygulamak anlamına gelir. Bunun için sadece uyum ekibimizin belirlediği standartları değil, aynı zamanda yerel ve uluslararası STÖ’ler tarafından belirlenen standartları da taahhüt ederiz.
Bu kapsamda TEİD Etik Beyannamesini ve İGMD Gümrük Müşavirleri için Mesleki Etik Standartlarını imzaladık.
Değerlerimiz
Temel değerlerimiz bize liderlik ve günlük kararlarımız için bir çerçeve oluşturur ve işten keyif almamızı sağlar. Çok basitmiş gibi görünse de; çoğu şirket kendilerini başarılı kılan şeylere odaklanmak yerine politikaya, fildişi kule edebiyatına veya piyasa çılgınlığına kapılıyor. Onların temel değerleri; bunlar da bizimkiler:
Bütünlük
Tüm ilişkilerimizde ve hareketlerimizde en yüksek bütünlük standartlarını savunuyoruz.
Kurumsal Vatandaşlık
İçinde yaşadığımız ve çalıştığımız küresel topluma saygı duyan bir vatandaşız.
Kararlılık
Müşterilerimizin iş uygulamalarında pozitif fark yaratan hizmetler ve ürünler geliştiriyoruz.
Sorumluluk
Verdiğimiz sosyal ve ticari kararları yerine getirmeyi sorumluluğumuz olarak görüyoruz.
Etik Çalışma Kurallarımız
İş ahlakı değerlerimiz ve ilkelerimiz pusula görevi görür; DCS Etik ve İş Davranış Kuralları (“Kurallar”), bu değerlere uymamıza yardımcı olan bir yol haritasıdır.
Kurallar, iş davranışları için temel gereksinimleri belirler ve şirket politikalarımız, prosedürlerimiz ve yönergelerimiz için bir temel oluşturur ve bunların tümü beklenen davranışlar hakkında rehberlik sağlar.
Dünya çapında hizmet verdiğimiz insanların ihtiyaçlarını ilk sıraya koyan bir şirket olarak faaliyet göstermeye ve itibarımızı sürdürmeye devam etmek için, her birimizin kuralları öğrenmesi, anlaması ve kurallara uyması gerekir.
Kurallarımıza uymak, yasal olarak ve bütünlük çerçevesinde yapabileceklerimizin en iyisini yapacağımız açık ve bütün bir ortam oluşturmaktır. Zorlukların üstesinden nasıl geldiğimizden ve başarılarımızı nasıl elde ettiğimizden gurur duyarız.
Kural, şirket politikası veya yasa ihlali söz konusu olduğunda, sorunu ele alırız ve gelecekte olabilecek olaylara karşı önlem alırız. Koşullara bağlı olarak, düzeltici ve önleyici adımlar; eğitim, danışmanlık ve istihdamın feshine kadar varan disiplin işlemlerini içerebilir.
Kurallar, Şirket politikası veya yasaları ihlal edebileceğinizin veya bir ihlaline yol açabileceğinize inandığınız bir durumundaysanız, çekinmeden konuşmak sorumluluğunuzdur. Sorun iletme prosedürümüz, endişe duyulan bir konuya nasıl dikkat çekileceği konusunda rehberlik edebilir.
Bir müdür ve lider olarak, örnek teşkil etmek ve Kurallarımıza uygun şekilde davranmak, özel ve önemli bir sorumluluğunuzdur. Uymanız gereken kurallar şu şekildedir:
Etik sorumluluklarımızı yerine getirmek, kültürümüzü ve itibarımızı korumak ve geliştirmek için, çalışanlarımızın kuralların uygulanmasına yardımcı olacaklarına güveniyoruz. Kuralların ihlal edildiğini düşünüyorsanız veya bir faaliyet veya davranışın bir ihlale yol açabileceğini düşünüyorsanız, açıkça konuşmak sizin sorumluluğunuzdur.
İster anonim olarak, ister isminizi vererek rapor ettiğinizde, mümkün olduğunca çok ayrıntı sağlamalısınız ki sorun tam ve hızlı bir şekilde çözülebilsin. Buna ek olarak, bir soruşturmada işbirliği yapmak sorumluluklarınız arasındadır.
Şirketimiz, bu kurallar kapsamında bir endişesini dile getiren veya bir soruşturmaya yardımcı olan herhangi bir kişiye karşı misillemeye izin vermez.
Misilleme yapan herhangi bir çalışan, iş sözleşmesinin feshini de içerebilecek disiplin cezasıyla karşı karşıya kalacaktır.
DCS, tüm çalışanların uyum ve etiğe öncelik vermesini gerektirir.
Tüm çalışanlar…
DCS, hükümetler, yabancı ve küresel şirketler dahil olmak üzere birçok paydaşı etkileyen iş yapma ayrıcalığına sahiptir. İşimiz için geçerli olan yasaları ve yönetmelikleri, ortaklarımızın iş yapma standartlarını bilmek ve bunlara uymakla yükümlüyüz. İşimiz için geçerli olan yasaları ve yönetmelikleri, ortaklarımızın iş yapma standartlarını bilmek ve bunlara uymakla yükümlüyüz.
Yasalara ve düzenlemelere uymak zorunluyken, aynı zamanda sorumlu bir kurumsal vatandaş olarak hareket etme sözümüzü de gösterir. Hizmet ettiğimiz insanlara değer verdiğimizi ve onlara saygı duyduğumuzu gösterir. Buna ek olarak, yasa ve yönetmeliklere uyulmaması, hukuki ve cezai para cezaları, hapis ve diğer ticari veya kişisel disiplin işlemleri ile sonuçlanabilir.
Şirketimiz, çalışanların yasa ve yönetmeliklere uymasına yardımcı olan kapsamlı politikalara, prosedürlere ve gerekli eğitimlere sahiptir. Yerel yasalar ve düzenlemeler ile Etik Kurallarımız ve Çalışma İlkelerimiz arasındaki herhangi bir çelişki, etik ve uyum yetkilisinin dikkatine sunulmalıdır.
Kurallar, DCS’nin etik yönergelerini ana hatlarıyla belirtir; ve 3 ana bölüm halinde gruplandırılmıştır:
Kurallarımız bir referanstır ve içindekiler tablosu bahsi geçen konulara genel bir bakış açısı sağlar. Uyum yönergeleri tüm DCS çalışanlarına yöneliktir.
Şüphemiz yok ki, Kuralların açıkça yanıtlamadığı sorular ve ikilemler olacaktır. Bu durumlarda, işle ilgili etik ikilemler hakkında tavsiye ve rehberlik sağlayan müdürünüzle veya etik ve uyum görevlinizle iletişime geçmelisiniz. Tavsiye ve rehberlik istemek, DCS’nin itibarını tehlikeye atmaktan daha iyidir. Genel soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz:
DCS’de çalışan herkes, etik ilkelerimize uymalıdır. Bu ilkeler tüm çalışanlar, müdürler, stajyerler ve temsilciler için eşit ölçüde geçerlidir. Ayrıca müdürseniz, tüm çalışanlarınızın, etik ilkelerimizi ve DCS‘nin doğru davranışla ilgili beklentilerini bilip anlamasını sağlamaktan bilhassa sorumlusunuz.
DCS‘nin çıkarlarına veya itibarına zarar verecek ya da gölge düşürecek hiçbir faaliyete katılmamalısınız. Davranışlarınızdan sadece siz sorumlusunuz ve etik ilkelerimizi dikkate almamayı tercih ederseniz DCS iş sözleşmenizi feshedebilir.
Doğru davranıp davranmadığınıza dair şüpheleriniz varsa, sonraki sayfadaki etik testini yapabilirsiniz.
Bu, etik ilkeleri nasıl yorumlayacağınızla ilgili şüphenizi gidermezse, müdürünüze danışmalı veya uyum yöneticiniz ile iletişime geçmelisiniz.
Etik ilkelerle çelişen veya herhangi bir şekilde DCS’ye zarar verebilecek ya da DCS‘nin itibarını zedeleyebilecek bir durumu fark ettiğinizde, derhal harekete geçmelisiniz. Müdürünüz, etik ve uyum yöneticiniz veya kurum içi ağ üzerinden Etik Kurulu ile iletişime geçmelisiniz.
DCS bünyesindeki tüm şirketler, iş birimleri, departmanlar ve çalışanlar, en azından tabi olduğumuz tüm yerel kanunlarına uymalıdır. DCS‘nin etik ilkelerinin yerel mevzuattan daha katı olduğu hallerde, İş Etiği Rehberi ilkelerine uyulmalıdır. Yerel mevzuat ve etik ilkelerimiz arasında bir çelişki olduğuna tanık olursanız, müdürünüz, etik ve uyum yöneticiniz veya Etik Kurulu ile iletişime geçmelisiniz.
Etik davranıp davranmadığınızdan emin değilseniz, kendinize aşağıdaki dört soruyu sormalısınız. Bir veya daha fazla soruya “hayır” cevabı verdiyseniz, bunları yapmaktan kaçınmalısınız.
Biz, küresel pazarda yer alıyoruz, çok uluslu şirketlere hizmet veriyoruz ve dolayısıyla, insan haklarının reddedildiği alanlarda faaliyet gösteriyor olabiliriz. Halkını insan hakları ihlallerine karşı korumak her hükümetin vazifesidir; ancak sosyal sorumluluk sahibi bir şirket olarak DCS, insan haklarına saygıyı desteklemelidir.
İşle ilgili kararlarımızda ve faaliyetlerimizde İnsan Haklarının ihlali suçuna iştirak etmediğimizden ve nüfuzumuzu tüm insanların onurunu korumak için kullandığımızdan emin olmaktan sorumluyuz.
İhlal durumunda Etik Hattını nasıl kullanabilirim?
Kurum içi internet sitesini ziyaret edebilirsiniz (etik@dcs.com.tr).
Çalışanlar
DCS, çalışanlarının dürüstlük içinde ve birbirlerine karşı saygılı olmasını beklemektedir. DCS, çalışanlarının kendilerini özgürce ifade etme hakkına saygı göstermekte ve müdürler ile çalışanlar arasında açık iletişimi ve yapıcı geri bildirimi teşvik etmektedir. Farklı görüşler ve deneyimlerin, bizi küresel piyasada rekabetçi kılacak yenilikçi çözümler geliştirmeye katkı sağlayacağına inanıyoruz.
DCS’ye göre; çalışanların yaralanmadan veya hastalanmadan çalışabilecekleri iyi ve güvenli bir çalışma ortamı, sağlam ve etkili iş yapmanın ön koşullarından biridir. Çalışma ortamıyla, işyerinde çalışanların sağlığını ve sıhhatini etkileyen fiziki, kimyasal ve psikolojik koşullar kastedilmektedir. Örneğin insanlara veya çevreye zararlı olabilecek maddelerin kullanımını en aza indirgeyerek çalışma ortamı sorunlarını önlemek için tedbirli şekilde çalışıyoruz.
Kültürel farklılıklara saygı duyan DCS, her bir çalışanına insan onuruna yakışır şekilde davranır ve tüm çalışanlarından aynı hassasiyeti bekler. İş yerinde ayrımcılık asla kabul edilmez ve çalışanların haksız ayrımcılıkla karşı karşıya kalmamalarını sağlamak önceliğimizdir. Tüm çalışanların potansiyellerini geliştirme fırsatına sahip olması DCS‘nin gelişimi için önemlidir. İş yerinde ayrımcılık, bu fırsatı ortadan kaldırır.
DCS, çalışanların özel hayatının gizliliği hakkına saygı duyar. Bu hak hem mevcut çalışanlarımız hem de yeni çalışanların işe alımı ve istihdamı sürecinde geçerlidir. Kişisel verilerin korunmasıyla ilgili mevcut kurallara uygunluk sağlamak için çaba sarf ediyoruz.
Aşağıdaki temel ilkeler müdürler ve İK personeli için geçerlidir:
DCS, çocukların gelişme ve eğitim hakkına saygı duymaktadır, bu nedenle, çocuk işçiliğine müsamaha göstermiyoruz.
DCS ve çalışanları arasındaki güven ilişkisi, gizli bilgilerin yetkisiz şahıslara ifşa edilmemesini gerektirir. Gizli bilgi normalde üçüncü taraflarca erişilemeyen, DCS‘nin işi açısından önem taşıyan ve/veya ön onay olmaksızın üçüncü taraflara yasal olarak sunulamayan bilgilerdir. DCS‘nin stratejisi, teknolojisi, ürünleri, fiyatları veya iş ortakları ile ilgili bilgiler, gizli bilgiler arasında yer alır.
DCS, çalışanlarına işle ilgili olarak elektronik iletişim araçları sağlamaktadır. Bu araçlar, aşırıya kaçılmadığı ve çalışanın işini etkilemediği sürece, özel amaçlı kullanılabilir.
DCS, sağlıklı ve güvenli bir işyeri olmayı istemektedir. DCS alkol veya uyuşturucu kullanımı neticesinde çalışma ortamı veya güvenlik ile ilgili koşulların ihmal edildiğinden şüphelenilmesi halinde, ilgili soruşturmaları yapma hakkına sahiptir.
İş yerinde hırsızlığın, zimmete para geçirmenin veya dolandırıcılığın hiçbir türüne ya da DCS‘nin adının, ürünlerinin, eşyalarının veya bilgilerinin kötüye kullanılmasına müsamaha gösterilmez ve aksi davranışlar, işten çıkarma ve yasal işlem ile sonuçlanacaktır.
DCS belirli siyasi partileri veya siyasi partilerin çıkarlarını desteklemeyi uygun bulmaz. Ancak DCS yönetimi, sanayi kurumları veya DCS’nin imzaladığı sözleşmeler (ör. BM Küresel İlkeler Sözleşmesi) çerçevesinde faaliyet gösteren kurumların veya yönetim kurulu tarafından onaylanmış alanlarda, kamu faydası için çalışan derneklerin üyeliğini onaylayabilir.
DCS, çalışanlarının kendisini fiili veya potansiyel çıkar çatışmalarından daima haberdar etmesini bekler.
Çıkar çatışması, bir çalışanın DCS‘deki görevleri ile sorumluluklarının önce gelmesi gereken durumlarda tercihini kendi kişisel çıkarlarından yana kullandığı zaman ortaya çıkar.
DCS ve Dış Ortaklarımız
DCS’de yolsuzluğa izin verilmez. Yolsuzluk, bir kişinin görevini kendi veya DCS‘nin çıkarı için suistimal etmesi veya karşı tarafın suistimaline sebep olacak bir teklifte bulunmasıdır. Diğer konuların yanı sıra, rüşvet, kara para aklama, gasp, haraç ve yakınları kayırma (nepotizm- bir kişinin akrabaları veya arkadaşlarına iltimas geçmesi) suistimal kapsamına girer. Rüşvet, değerli bir eşya (teklif, vaat, bağış, hediye/para veya kredi) almanız veya vermeniz, dolayısıyla, haksız (yani, dürüst ve yasal elde edilmeyen) bir avantaj elde etmeniz veya sağlamanız durumunda meydana gelir.
Yolsuzluk, cezalandırılır ve hem DCS hem de ilgili çalışanlar açısından ciddi sonuçlar doğurabilir. DCS, büyük meblağlı para cezaları ve tazminat ödeme cezasına çarptırılma, yetkililerin kapsamlı denetimleri, ihalelerden men edilme ve itibarını kaybetme riskiyle karşılaşır. Yolsuzluğa karışan çalışanlar kişisel para cezaları, kişisel zarar sorumluluğu, işten çıkarılma ve hapis cezası riskiyle karşı karşıya kalır.
DCS yolsuzlukla mücadelede diğer üyeliklerinin yanında BM Küresel İlkeler Sözleşmesi ve Dünya Ekonomik Forumu Yolsuzluğa Karşı Ortaklık Girişimi ile birlikte çalışmaktadır.
Yolsuzlukla mücadele kurallarımız, özellikle iş ortakları ve yetkililerle teması olan çalışanları hedefleyen DCS Yolsuzlukla Mücadele Kılavuzunda ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Kılavuz, Grup Uyumluluğu altında DCS intranetinde mevcuttur.
DCS’nin yolsuzlukla mücadeleye ilişkin yönergeleri, DCS’nin kontrole sahip olduğu yan kuruluşlar ve ortak girişimler dahil olmak üzere tüm DCS şirketleri için geçerlidir. Bazı ülkelerde DCS, DCS adına hareket eden distribütörler, acenteler ve danışmanlar kullanır. Tedarik zincirimizde olan üçüncü tarafların mevzuat ihlali ve diğer etik dışı hareketlerinden sorumlu tutulabiliriz; bu nedenle, üçüncü taraflar da yolsuzlukla mücadele politikamızın ilkelerine uymalıdır.
DCS‘de kara para aklamaya izin verilmez. Kara para aklama, terör dahil olmak üzere yasa dışı yollarla elde edilen paranın yasal ticari faaliyetlere yatırılması halinde gerçekleşir.
DCS kolaylaştırıcı ödemelerin kullanımına karşıdır. Kolaylaştırıcı ödemeler, hak kazanmış olduğunuz rutin bir işlemi gerçekleştirmesi için düşük rütbeli kamu görevlilerine ödenen ve ödenmemesi halinde şirket veya şirket çalışanları için ciddi gecikmelere ya da başka sorunlara neden olabilecek küçük sembolik tutarlardır.
Kolaylaştırma ödemelerine örnek olarak bir sınırı geçmek, bir telefon hattı kurmak, veya vize veya diğer türden onaylar almak için ekstra ödeme verilebilir.
DCS, insanları şiddete karşı veya mülkleri tahripten koruması için suçlulara para ödemez.
İş ilişkilerinde hediye almamalı ve vermemelisiniz veya hediye alma ve vermeden mümkün olduğunca kaçınmalısınız. Hediye alıp vermek, çoğu ülkede, normal bir iş uygulaması ve saygı göstergesidir. Gelenekler, ülkeden ülkeye önemli ölçüde farklılık göstermekte olup, uygun ve uygun olmayan şeyler arasında çok ince bir çizgi vardır. Büyük hediyeler, usulsüz bir avantaj elde etme veya bir kararı etkileme girişimi olarak algılanabilir.
Çalışanlarımızın hediye verirken veya alırken, sağduyu ve muhakeme kullanacaklarından, ve rekabet avantajı elde etmek amacıyla asla hediye vermeyeceklerinden eminiz. Şeffaflığı sağlamak ve DCS çalışanlarını rüşvet şüphesinden korumak için tüm hediyelerin değeri rapor edilmelidir.
Adil rekabet yasaları aykırılık içeren, hakim pazar konumunun suistimali, veya serbest rekabeti engelleyen ya da kısıtlayan, diğer konular ile ilgili olarak rakiplerle her türlü yazılı veya sözlü anlaşma yapılmasını ya da uyumlu eylemleri yasaklamaktadır. Bu yasa, ilke ve kuralların ihlal edilmemesi DCS için çok önemlidir. Kural ihlalleri yüksek para cezalarına, hapis cezasına, iş kaybına ve itibar kaybına neden olabilir.
Rekabet kurallarımız, özellikle iş ortakları ve sektör dernekleri ile teması olan çalışanları hedefleyen DCS Rekabet uyum kılavuzunda ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Kılavuz, Grup Uyumluluğu altında DCS intranetinde mevcuttur.
Toplum
DCS‘nin faaliyetleriyle ilgili açıklık ve dürüstlük, biz ve paydaşlarımız yani; çalışanlarımız, paydaşlarımız, basın mensupları ve faaliyet gösterdiğimiz sosyal toplum için önemlidir. Bu nedenle, finansal, sosyal ve çevresel sonuçları doğru ve şeffaf bir şekilde aktarır ve hem başarılarımızı hem de karşılaştığımız engelleri ortaya koyarız.
Çoğu ülkede; DCS ülke ve özellikle bölge halkı arasında tanınmış bir şirket olup, itibarımız burada yaşayan ve çalışan insanlar için büyük öneme sahiptir. Bu sebepten, “evimizi düzenli tutmamız” ve bölge halkıyla iyi ilişkiler kurmamız önemlidir. Bölge sakinlerinin haklarına ve yerel kültürüne saygı duyuyoruz ve bazı yerel topluluklarda ötekileştirilmiş ve hassas gruplar bulunabileceğinin farkındayız.
DCS, çevre kirliliğini önlemek, hizmet ve ürünlerimizi en az enerji tüketimi ve çevre üzerinde çok az olumsuz yetki bırakacak şekilde üretmek için etkili bir şekilde çalışmaktadır. Çevreyle ilgili çabalarımızı sürekli iyileştirmek, çevre sorumluluğunu teşvik etmek ve çevre dostu teknolojilerin gelişimi ile yayılmasına yardımcı olmak için söz verdik.
Bu kurallara, şirket politikasına ve yasalara uymanıza yardımcı olacak süreçlerimiz, rehberlerimiz ve prosedürlerimiz var. Aşağıdakiler dahil olmak üzere, DCS içinde küresel olarak var olan çok çeşitli yetenekler, kaynaklar ve uzmanlıktan yararlanın:
Etik ve uyum sorumlusu, ürünlerimizin ve çevre, sağlık ve güvenlik dahil olmak üzere tedarik zinciri süreçlerimizin kalitesi, güvenliği, etkinliği ve mevzuata uygunluğu ile ilgili soruları açıklayabilir ve yanıtlayabilir.
Müdürlerimiz ve üst seviye liderlerimiz sorularınızı yanıtlamaya hazırdır ve genellikle kuruluşunuzdaki iş faaliyetleri için geçerli olan şirket yönergelerine aşinadır.
İnsan Kaynakları, istihdam politikaları, yardımlar ve işyeri sorunları hakkındaki soruları açıklayabilir ve yanıtlayabilir.
Etik yardım hattımız 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Güvenli ve gizlidir. Çalışanlar anonim kalmayı seçebilir; ancak kendilerini tanıtmaya ve şirketin bildirilen sorunla ilgili verimli ve etkili bir soruşturma yürütebilmesi için olabildiğince fazla bilgi vermeye teşvik edilir.
Çekinmeden Konuşma Kültürü ve Etik Yardım Hattı
Eylemlerimizin, gümrük işlemlerinin etkinliği kadar, itibar ve dürüstlüğünün de bizim sorumluluğumuzda olan müşterilerimizi etkileyebileceğinin bilinciyle hareket ederiz.
Soru ve bildirimleriniz için etik@dcscustoms.com.tr e-posta adresi üzerinden Etik ve Uyum Yöneticisi ile temasa geçebilirsiniz.
2021 © Her hakkı DCS Dijital Gümrük Hizmetleri A.Ş.’ye aittir.
Kurulduğumuz günden bu yana, şirketimizin iki temel ilkesi “hizmet kalitesinde mükemmellik” ve “yüksek operasyonel verimlilik” oldu.
Geride bıraktığımız 20 yılı aşkın süre boyunca dijital teknolojilerin etkin kullanımı ve çalışanlarımıza yaptığımız yatırımlar sayesinde sizlere verdiğimiz hizmeti en üst seviyede tutmaya gayret ettik.
Bu gayreti geleceğe taşıyacak yeni iş modelimiz ile hizmetlerimizi dijital çağın gereklerine göre yeniden tasarladık.
Yeni ticari unvanımız, iş modelimiz ve internet sayfamız ile 2021 yılına merhaba diyoruz!
Güler Dinamik Gümrük Müşavirliği A.Ş. olan şirket unvanımız DCS Dijital Gümrük Hizmetleri A.Ş. olarak değişmiştir.
Yenilik, gelişim ve dönüşüm odağında tüm paydaşlarımıza ve ülkemize hizmet vermeye var gücümüzle devam edeceğiz.
Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.
Çerez ayarları tercihlerinizi kaydedebilmemiz için kesinlikle gerekli çerezler her zaman etkin olmalıdır.
Bu çerezi devre dışı bırakırsanız, tercihlerinizi kaydedemeyiz. Bu da, bu web sitesini her ziyaret ettiğinizde çerezleri tekrar etkinleştirmeniz veya devre dışı bırakmanız gerekeceği anlamına gelir.
Web sitesi deneyiminizi iyileştirmek amacıyla analitik çerezler kullanılır. Analitik çerezler, web sitesini nasıl kullandığınızı (örn; hangi sayfaları ziyaret ettiğiniz, ziyaret süresi vb.) anlamamızı sağlar. Böylelikle sunduğumuz içerikleri geliştirebilir ya da web sitesi tasarımını değiştirebiliriz.
Tercihlerinizi kaydedebilmemiz için lütfen önce Kesinlikle gerekli çerezleri etkinleştirin!